Акмеологія служить підвищенню якості шкільної освіти

image_pdfimage_print

 

На базі Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка відбулася Міжнародна  науково-практична конференція за темою «Акмеологічні засади інноваційного розвитку закладу освіти» (за результатами дослідно-експериментальної роботи «Теоретико – методичні умови інноваційного розвитку акмеологічного ліцею»).

Організаторами конференції виступили: Інститут модернізації змісту освіти МОН України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Українська академія акмеології, Київський університет імені Бориса Грінченка, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Українська асоціація психології освіти і розвитку, Український гуманітарний ліцей Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

У конференції взяли участь освітяни Київської, Чернігівської, Житомирської, Харківської, Львівської, Дніпропетровської, Одеської, Рівненської, Донецької, Луганської областей та директори шкіл української діаспори Латвії та Молдови.

Науковці Української академії акмеології, Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Інституту модернізації змісту освіти та керівники ЗНЗ обговорили теоретико – методичні засади інноваційного розвитку національної освітньої системи з метою інтеграції фундаментальних наукових досліджень у сфері акмеології й експериментального досвіду, аналіз основних напрямів удосконалення системи освіти України та її входження в єдиний європейський освітній простір.

На пленарному засіданні Ганна Сазоненко, к.пед.н., академік УАА, директор Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка народний вчитель України, к.пед.н., науково обґрунтувала роль дослідно-експериментальної роботи Українського гуманітарного ліцею у забезпеченні якісної шкільної освіти.

Віктор Огнев’юк, д.філос.н., проф., президент Української академії акмеології, ректор Київського університету імені Бориса Грінченка, академік НАПН, УАА, зазначив, що Українська академія акмеології – одна з перших громадських організацій, що відповідає європейській концепції освіти і науки. Новою парадигмою управління освіти має стати акмеологічний вимір лідерства.

Олена Фіданян, директор Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації, наголосила на тому, що досвід Українського гуманітарного ліцею може мати практичне застосування в інших загальноосвітніх навчальних закладах України.

Олена Власова, д.психол.н., проф., науковий консультант дослідження, завідувач кафедри психології розвитку Київського національного університету імені Тараса Шевченка, розповіла про теорію та практику акмеологічного експерименту, ефективність співпраці Українського гуманітарного ліцею та Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

Під час проведення навчально-демонстраційних та презентаційних сесій, майстер-класів, освітніх тренінгів, тренінгів-марафонів, коучингів обговорювалися питання педагогічної творчості, майстерності, професіоналізму у системі акмепрофесіогенезу учителя-вихователя, ефективності освітньої політики в сучасних умовах, управління школою: європейська автономія та українська централізація, акмеуправління інноваційним розвитком закладу освіти  тощо.

Матеріали конференції розміщені на сайті Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка.


Опитування щодо веб-сайту
Якою інформацію на сайті, Ви найчастіше користуєтесь?
Ваш варіант
Якими розділами, на вашу думку, варто доповнити сайт Інституту?
Чи зручно Вам отримувати інформацію про діяльність інституту та оновлення нормативної бази через соціальні мережі?
Які фактори важливі для Вас у роботі веб-сайту?
Ваш варіант
4. Будь ласка, залиште Ваші коментарі, зауваження, пропозиції, спрямовані на поліпшення роботи веб-сайту.
×