Професійно-технічні заклади звітували про дослідно-експериментальну роботу

    18 січня  2016 р. в Президії Національної академії педагогічних наук України в рамках реалізації дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня в системі професійно-технічної освіти відбулось засідання комісії  з професійної педагогіки, психології та змісту професійно-технічної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН України і учасників дослідно-експериментальної роботи.

       У заході взяли участь понад 40 учасників, серед них: Вікторія Карбишева – заступник директора департаменту професійно-технічної освіти  МОН України; Віктор Паржницький  – начальник відділу професійної освіти і тренінгів ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»; Ольга Щербак – директор Київського професійно-педагогічного коледжу
ім. А.Макаренка; Людмила Шевчук – директор Науково-методичного центру професійно-технічної освіти та підвищення кваліфікації інженерно-педагогічних працівників у Хмельницькій області; Катерина Мірошниченко – директор Навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у м. Київ; Микола Корнієнко – заступник директора Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області; Ольга Авраменко – директор державного професійно-технічного навчального закладу «Міжрегіональний центр ювелірного мистецтва м. Київ»; Вікторія Деревлюк – заступник директора Вищого комерційного училища Київського національного торговельно-економічного університету.

         У роботі комісії від Національної академії педагогічних наук України взяли участь науковці Інституту професійно-технічної освіти, Інституту педагогічної освіти  і освіти дорослих, державного вищого навчального закладу «Університет менеджменту освіти».

         Розпочала засідання голова комісії  Неля Ничкало, академік-секретар відділення професійної освіти і освіти дорослих  НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України. Вона підкреслила актуальність проведення дослідно-експериментальної роботи в сучасних умовах соціально-економічних викликів.

Під час засідання звітували про проведену дослідно-експериментальну роботу всеукраїнського рівня:

– Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Черкаській області ( «Розвиток  освітнього маркетингу в системі професійно-технічної освіти», Наталія Проценко);

– Вище професійне училище № 22 м. Сарни («Організація професійної підготовки робітничих кадрів в умовах регіонального освітнього округу», Родіон Городнюк);

– Державний професійно-технічний навчальний заклад «Роменське вище професійне училище» («Педагогічні основи управління професійно-технічним навчальним закладом в умовах ринкової економіки», Павло Помаран);

– Державний навчальний заклад  «Одеське вище професійне училище торгівлі та технологій харчування» («Створення інформаційно-освітнього середовища у професійно-технічному навчальному закладі торгівлі та технологій харчування», Людмила Висоцька);

– Березівське вище професійне училище Одеського національного політехнічного університету («Система підготовки кваліфікованих робітників сфери послуг в умовах євроінтеграційних процесів», Григорій Шевченко).

         Із презентаціями нових дослідно-експериментальних майданчиків виступили Людмила Дорамідонтова (державний навчальний заклад «Криворізький Центр професійної освіти металургії і машинобудування»), Наталія Стьопіна (Дніпродзержинський професійний ліцей), Ніна Войтович (державний навчальний заклад «Дніпропетровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу»), Олена Гачук (державний навчальний заклад «Одеський центр професійно-технічної освіти»).

         Підсумовуючи, Вікторія Карбишева   підтвердила правильність вибору тематики педагогічних експериментів та зупинилась на питаннях, що потребують подальшого розроблення. Вона наголосила, що дослідно-експериментальна робота на базі професійно-технічних навчальних закладів сприяє удосконаленню професійних умінь майбутніх кваліфікованих робітників і спрямована на зростання економіки та конкурентоспроможності виробництва.


Опитування щодо веб-сайту
Якою інформацію на сайті, Ви найчастіше користуєтесь?
Ваш варіант
Якими розділами, на вашу думку, варто доповнити сайт Інституту?
Чи зручно Вам отримувати інформацію про діяльність інституту та оновлення нормативної бази через соціальні мережі?
Які фактори важливі для Вас у роботі веб-сайту?
Ваш варіант
4. Будь ласка, залиште Ваші коментарі, зауваження, пропозиції, спрямовані на поліпшення роботи веб-сайту.
×